Nu kan hösten komma
 
 
Tidigt imorse åkte vi från vårt älskade hus i Ö-vik mot ett nytt läsår i Umeå. Idag började jag termin 3 på min utbildning och jag har verkligen längtat efter detta. Jag känner mig redo att börja plugga igen. Vi flyttade in i vår lägenhet idag som blivit renoverad under sommaren och det blev så himla fint. Köket har totalrenoverats och fått en retrostil. Även sovrum och hall fick sig ett ansiktslyft med slipade golv och målade väggar. 
Första dagen har varit lugn och började med en föreläsning på morgonen. Resten av dagen har fortsatt i lugnets tecken med en lunch på Rost (bästa kafet i Umeå) Jag unnade mig också en ny höstoutfit som en "första dagen i skolan present". Lika viktigt att peppa sig själv som att belöna sig själv. 
Jag kom på mig själv idag att längta till hösten. Hösten betyder inte bara förkylningar, mörker och kyla utan också tända ljus, basker och varma tröjor.
 
Hösten, nu kan du komma!