Halldetaljer och äpplekaka
 
Den här helgen har verkligen gått i lugnets tecken och efter en intensiv vecka med grupparbete och hemtenta var det precis vad jag behövde för att ladda upp med ny energi. Jag har ett stort behov av att ta det lugnt och koppla bort "måsten" speciellt efter intensiva perioder i skolan. Jag kan ha väldigt lätt för att bli stressad därför är helger som dessa guld värda då jag kan slappna av och bara göra saker jag älskar. 
 Idag har vi hälsat på Magnus brorsson som bara är 7 veckor gammal! Finns det något mer rofyllt eller gulligare än bebisar? Jag har även bakat oss en äpplekaka och invigt mina nya fat som jag fynda igår!
Som ni kan se ovan så har vi fått klart lite detaljer i hallen också! Tak och fönster har fått lister och taket är färdigmålat. Skjutdörren har fått ett handtag också. Tänk vad mycket de små detljerna gör för helhetsintrycket endå.