Söndagsro
 
 
Nu var det länge sen bloggen uppdaterades men livet har kommit emellan helt enkelt. Både privat och skolmässigt har det varit tufft så lusten har helt enkelt inte funnits där att blogga. Men nu tänkte jag ge mig på ett försök igen. 
Vad som har hänt sen sist är att hallen numera är helt klar. Det blev riktigt tjusigt och jag tänkte att ni skulle få se den i ett annat inlägg. 
Den här helgen har vi haft fullt hus med vänner från södra Sverige. Inatt kom även vintern till Västernorrland på riktigt med hur mycket snö som helst! Det känns så mysigt och juligt att se huset i vinterskrud och sitta inne med en tänd brasa. Huset har jag smått börjat pynta inför julen med lite gardiner och dukar, varför vänta till december liksom? Idag sov vi ut till lunch och jag bakade scones och dukade upp till mysbrunch medans övriga skottade snö! 
Känns så härligt att jultiden är här då jag fullkomligt älskar att lysa upp huset med stjärnor och adventsljusstakar, baka saffransbullar och tända brasor. Men detta kommer inom ett par dagar bytas ut till sandstränder, 30 gradig värme och bikini då vi åker till.... HAWAII!!! Helt sjukt, vi ska till Hawaii, på andra sidan jorden liksom. Har fortfarande inte fattat det men på Onsdag åker vi och det kunde inte komma mer lägligt.
 
Jag får se om jag tar med kameran, men annars kan ni följa mig på instagram för bilder @blomqvistellinor