Nerblåsta träd och småkakor
 
Den här helgen blev inte riktigt som vi tänkt oss när vi kom ner til huset i Fredags, för tvärsöver gården hade en hög tall blåst ner. Inte världens roligaste start på helgen och det var verkligen inte heller vad vi behövde just nu, men efter lite suckande och svärande och ett telefonsamtal till försäkringsbolaget så kändes det bättre. 
 I Lördags sken solen för första gången på, vad som känns som, en evgihet! Jag tog tillfället och sökte mig upp till den närmsta, högsta punkten och sög i mig all D-vitamin jag kunde! Utsikten här uppe är verkligen fantastisk. 
Jag har också fyllt på frysen med lite småkakor i form av hallongrottor och chokladknappar! Så himla bra att alltid ha hemma för gäster och fikagalna människor som mig själv. 
Idag när jag var inne i stan åkte jag av en slump förbi en skylt som läste Antik och Loppis, en U-sväng senare kom jag till en helt galet fullproppad lokal. Har aldrig i hela mitt liv sett så mycket saker. Det fanns mycket vackert men tyvärr till alldeles för dyra priser så inget fick följa med hem denna gång.
Överlag en lugn och skön helg efter en intensiv vecka.