Sneak peak på hallen
 
 
Jag känner mig ungefär som ett barn på julafton över att tapeten i hallen äntligen är uppe! Jag är helt förälskad i den och det blev så himla snyggt. Som ni kan se så har vi delat av hallen i två delar med en egentillverkad skjutdörr i pärlspont till garderoben (som vi förövrigt också är löjligt stolta över). Förutom att ha tapetserat färdigt rummet har även taket kommit på plats och belysning i form av spottar. 
Jag var tvungen att ställa in tamburmajoren och skostället för att se hur det såg ut och det blev ju alldeles utmärkt! Mässingen blir så snygg ihop med den gröna tapeten! Det som är kvar nu är lister runt fönster, väggar och tak samt så ska golvet få klinkers med golvvärme (så ignorera den vidriga gråa mattan). Vi har valt ut en fin färg som kommer passa perfa! Jag längtar verkligen tills hela hallen är färdig men bara att få upp tapeten gjorde jättemycket. 
 
P.S Följ mig gärna på instagram för mer bilder @blomqvistellinor