En känsla av hemtrevnad, nostalgi och inspiration
 
Nu tänkte jag dela med mig av vad det var för hemligt fotoprojekt som jag och Linda sysslade med i Fredags! Och resultatet kan ni ju faktiskt se ovan texten! En ny bloggheader! Jag är så ofantligt nöjd med resultatet! Linda lyckades verkligen ta min vision och göra den till verklighet och visst är hon en fantastisk fotograf!
I Fredags åkte vi alltså ut till hennes föräldrars sommarstuga i Kvaved som ligger en bit utanför Övik. Ett helt perfekt fotolocation med funkiskök, vedspis och vackra gamla möbler. Det blev en riktigt härlig dag med fina bilder, strålande sol och uppätning av rekvisitan som avslut! 
Att få denna nya header betyder så mycket och jag vill att du som läsare ska känna en känsla av hemtrevnad, nostalgi och inspiration! Ungefär som när man åkte hem till sin mormor när man va liten och man gick omkring och fascinerades av alla gamla saker som stod i finhyllan som man varsamt pillade på för att sedan sitta runt köksbordet och fika på hembakat fikabröd och jordgubbsaft. 
Tusen tack fina Linda för att du förverkligade min vision! Hoppas ni tycker om den! 
Här kommer lite behind the scenes bilder!
 
 
Foto och redigering Linda Hörnfeldt 
Klänningen är från Miss Clarity!
 
 
 
 
#1 - La Linda

Titta vad fint det blev! :)