ro i själen
 
Nu har en vecka gått sen jag skrev sist och det kan ha varit den mest intensiva veckan på länge. Jag har suttit helt uppslukad i böcker, pluggandes till en salstenta som jag gjorde idag. Det känns helt underbart att ha gjort den och dessutom fick jag också veta igår att jag blivit godkänd på hemtentan och därav behörig till nästa termin. Det har legat som ett orosmoln över mig men nu kan jag släppa allt som har med plugg att göra, åtminstone till Måndag hehe. 
Så fort jag skrivit klart salstentan packade vi bilen och for ner till Övik och vårt älskade hus. Dock var det bara ynka 5 grader i huset när vi kom ner så det var bara att börja elda. 
Jag tänkte visa er fåtöljen som jag nämnde sist. Är helt förälskad och den passar så bra i vardagsrummet. Vi tar oss en titt!
 
 
Älskar den böjda formen på handtagen, den sammets röda färgen ihop med den ljusa träfärgen och att ryggen är hög och sittvänlig. Jag fyndade den på Pryl1900 i Umeå!
 
 
Duken som jag fyndade sist gör sig väldigt vacker på köksbordet!
 
 
Nu ska jag äta chips, titta på film och njuta av att inte behöva plugga. Vilken ro i själen!