Loppisfynd
När ni läser detta har jag gått på en efterlängtad semester och befinner mig i södra Sverige. Närmare bestämt i Norsholm hos mina föräldrar. Jag och min norrlänning ska stanna här ett par dagar och bara lata oss och ta dagen som den kommer. Några loppisbesök är såklart inplanerade på mina favoritställen och förhoppningsvis, om vädret tillåter, blir det heldagar på stranden. Vi kommer sedan fortsätta ner till Karlshamn för lite mer familjebesök och sen vidare till Köpenhamn en kort sväng innan vi åker uppåt igen. 
 
Det känns helt underbart att få vara ledig. Jag som har jobbat alla sommrar i mitt liv ska nu ha semester som alla andra. Vilken lyx! Bloggen kommer uppdateras såklart annars får ni gärna följa mig på instagram (@blomqvistellinor) för lite mer bilder och uppdateringar.  
 
Men innan jag for på semester fyndade jag en fin grej på loppis som jag tänkte visa er. 
 
 
En gammal smörkärnare som nu får agera...
 
 
...paraply och skohorns ställ! Den ska få stå i vår orenoverade hall och se snygg ut! 100 pix fick jag ge! Åh vad jag längtar tills vi renoverar hallen och jag får inreda den..