Sjukstuga
 
Den här helgen har det inte blivit många knop, i alla fall inte för min del som legat totalt däckad i förkylning. Så himla typiskt att bli sjuk den helgen då solen väljer att titta fram för första gången på nästan två veckor. Och jag som har så svårt för att inte göra nånting har såklart endå aktiverat mig men i måttliga mängder såklart. Dels så har jag fortsatt fylla på frysen och bakat kanelbullar, hela tre plåtar och de blev riktigt goda måste jag säga. Doften som sprider sig i huset när man gräddar bullar i ugnen är verkligen svårslagen och till förmiddagskaffet idag fick det slinka ner en! 
Medans jag har kurerat mig har Magnus gjort raka motsatsen och arbetat för fullt ute på gården och i hallen vars garderob nu är klar! Som ni kan se på bilden så är insidan helt färdig nu med hatthylla (som vi fynda second hand) och skoställ. Vi har som smått börjat plocka in lite grejer som tvättställ och andra saker som man inte vill ha synligt. Nästa helg ska vi lägga klinkers och sen är hallen mer eller mindre färdig. Kommer blir så himla fint och jag längtar efter att inreda den!