Glädje och energipåfyllning
 
Vilken helg! Den började tidigt i Fredags med ett hemligt fotoprojekt tillsammans med fina Linda i hennes föräldrars sommarstuga. Mer än så tänker jag inte säga men resultatet kommer att komma upp på bloggen i veckan. Så håll utkik! Lördagen inleddes med ett svettigt träningspass följt av loppis för att sedan avslutas med kompishäng.
Idag har det varit riktigt vårväder ute med sol, blå himmel och flera plusgrader så det blev en lång promenad på en mil med avslutande eftermiddagsfika. Det känns så skönt att äntligen ha kommit igång med träningen. Jag har alltid varit en periodare när det kommer till träning men under vintern går jag in i ett offline läge där jag inte orkar röra mig en millimeter mer än nödvändigt. Men så fort det börjar ljusna ute och marken tinar fram vaknar kroppen till liv och vill röra på sig. Och att Våren äntligen har kommit till Norrland gör att hela jag fylls av glädje och energi!
Så, trots livets tuffa omständigheter har det varit en härlig helg med mycket glädje och energipåfyllning. Jag antar att det bara är att njuta av de fina stunderna som håller en uppe under de svåra perioderna i livet. 
 
Här är en liten sneak peak från Fredagens foto location! Ett väldigt fint kök i retrostil! Älskar färgen på luckorna och den gamla spisen! I veckan kommer ni få se vad det var vi fotade! Jag kan säga att resultatet blev så himla fint! 
Min stringhylla med alla mina älskade koppar! Den börjar bli riktigt full nu, blir till att hitta en ny lösning i min nya bostad som kommer vara mycket mindre! 
loppisfynden från i Lördags blev en rund bordsduk med en underbar brodyr, två Willow tallrikar och kökshanddukar med röda ränder följde också med. Nödvändigheter helt enkelt! 
Eftermiddagskaffe efter långpromenad! 
 
 
 
 
 
 
#1 - La Linda

Haha! Jag stod och klämde på de tallrikarna och sa "de här skulle nog Ellinor gilla"!

Svar: haha, you know me to well! :)
ihusetmitt.blogg.se