Jag såg att häggen blommade, det kom en doft av den och jag sade till min nya vän, se och känn!
Sociala medier kan vara en fantastisk plats för att träffa nya människor. Exempelvis genom en facebookgrupp, som skapades för att peppa ett gäng grymma kvinnor i sitt skapande och bloggande kring hållbarhet. Vi bor alla i olika ändar av landet men så flyttade jag till Stockholm där en av dessa kvinnor råkade bo. Och idag träffade jag Alicia.
Vi slog oss samman kring vår gemensamma kärlek för loppis och åkte iväg på en ordentlig loppisrunda utanför Stockholm stad. Vi har gått många steg, virrat bort oss i industriområden och upptäckt nya delar av staden men haft det himla trevligt längs vägen. Alicia är verkligen en kreativ själv med så mycket talang, kika in på hennes blogg och insta så ser ni själva! 
 
Ett par Rörstrand assietter fick följa med hem, men det bästa fyndet är min nya vänskap med Alicia! 
 
 
 
#1 - Alicia Sivert

Men näää så förbaskat fint skrivet! <3 Jag kom på att vi borde tagit en gemensam selfie som hälsning till juntan, men det får bli nästa gång (i Gustavsberg, bortom industriområden)!
Så väldigt fint att få träffa dig, Ellinor! Och jag är glad att se att du hann inviga assietterna så fint!