En Födelsedagshelg
Kameran har inte fått hänga med på helgens bestyr, men mobilen har dokumenterat lite, vi kollar!
 
Helgen inleddes på Gröna Lund till tonerna av Thomas Stenström och nostalgi Ellinor grät en skvätt till Forever Young och mindes tillbaka till tonårstiderna i Norrköping. Mitt under konserten dök Linnea Henriksson upp på scenen och sjöng duett och lyckan var total.
På Måndag fyller jag 25 år och det firade jag under Lördagen med fina vänner och nya bekantskaper. Jag hade pyntat hela lägenheten med vimplar,ballonger och serpentiner som sig bör när man fyller år. 
Jag var väldigt pepp och glad! 
Kvällen blev superlyckad och vi hade så galet kul. Bubbel, tårta och dans på Slakthuset.
 
Söndagen har gått i ätandets tecken som ni kan se. Kan ju endå vara det bästa såhär dagen efter festligheter. Pannkaksfrukost eller en tidig födelsedagsfrukost, eftermiddagsfika och svamppasta till middag. Mumma!
 
Nu inväntar jag morgondagen och min riktiga B-day, för fylla år är det bästa jag vet. 
#1 - Thea

Så mycket festligheter och godheter din mobil fått hänga med på! Lyllos! Grattis i efterskott! <3