Saker jag fynda på semestern
 
Nu tänkte jag visa er vad jag fynda på loppisarna i södra Sverige. Även fast det inte blev så mycket fynd är jag så himla nöjd. Låt oss ta en titt!
 
 
 
Denna underbara plåtburk med blommönster fann jag för 40 kr. Man kan aldrig få för många plåtburkar säger jag! Den ska antingen få agera som kakburk eller stå i bokhyllan. Antagligen det sistnämnda då den är alldelles för fin för att stoppa in i frysen... 
 
 
Det sista fyndet är också det bästa. En rottingstol! Denna ska stå på vår altan tänkte jag tillsammans med den rottinggrupp vi redan har. Tyget på sittdynan ska dock bytas men de blir ett senare projekt. Tänker mig ett senapsgult enfärgat tyg? Eller kanske ett mönstrat om jag finner något fint. 50 riksdaler! 
 
 
Det var det, är väldigt nöjd och mer fynd kommer det bli, sommaren är ju inte slut än!