Loppislördag och ommöblering
 
 
Bloggen har fått vara stillastående denna vecka då jag haft fullt upp med en hemtenta som skulle in i fredags. Men nu är den inlämnad och jag har en oplanerad och ledig helg framför mig. Denna Lördag har jag hittils bara sysslat med favoritsaker som loppisrundor, inredning och ommöblering här hemma. Ute är det rått och krispigt i luften men jag tycker bara det är mysigt, speciellt också när alla träden skiftar i dessa makalöst vackra färger. 
 
 
 
 
 
Detta runda pelarbord kom jag över på en loppis som hade utförsäljning med 90 % på allt! Det var precis ett sådant jag var på jakt efter och jag gav, hör och häpna... 9 kr för det !!!
 
 
På samma ställe jag fynda bordet köpte jag även den stora tallriken som kommer få agera krukfat! Jag fynda även 4 fat i samma kaffekopp serie som jag har! Totalt gick allt på 49 kr!
 
Jag har velat göra något med detta hörn och igår fick jag en ide när jag köpte palmväxten. Jag var ute efter en  jugend känsla, lite 20-tals murrigt och efter lite ommöblering med mitt nya bord så blev resultatet såhär! Är så himla nöjd! Krukan med palmen står på nya tallriken jag fynda. Nu ska bara detta rum få en ny tapet men det blir ett senare projekt. 
Nu ska jag baka en äpplekaka, äta den och njuta av min nya möblering! Ha en fortsatt fin Lördagkväll!