Mer inredning
 
 
Idag har ytterligare ett fynd till hallen gjorts, nämligen en klädhängare på fot (vad heter det egentligen?). I förra inlägget skrev jag att jag sökte efter en klädhängare i äldre stil, gärna i mässing att ha i hallen. Samma dag la jag ut en annons på den lokala köp och sälj sidan på facebook och två dagar efter plingande det till i mobilen. Är så himla glad, för det var exakt en likadan som jag ville ha. Tänk att jag lyckats fynda både ett skoställ och en klädhängare för en spottstyver som är precis i den stil jag vill ha!
 
Dessutom har tapeterna kommit hem idag och förhoppningsvis kommer vi hinna tapetsera hallen i helgen! Är så pepp så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Självklart ska ni få se resultatet! 
 
 
Tror mässingfärgen kommer bli supersnygg mot den gröna tapeten. Älskar detaljerna i den också!
 
 
Kommer bli så fint!