Så tåga vi tillsammans bort, mellan Jämtlands gröna ängar
 
Världens finaste Jessica och bästis <3
I Torsdags efter jobbet tog jag min resväska och satte mig på tåget mot Jämtland, Mörsil och min bästa vän Jessica. Vi har inte setts sedan Juni vilket är alldelles för lång tid att vara ifrån sin bästis, så ni kan ju tänka er peppen som rådde när hon hämtade upp mig på busstation i Östersund. 
Jag kan inte säga mycket mer än att det har varit den bästa helgen på hela sommaren. Att få umgås med sin bästis som du kan vara dig själv med till 100 %, prata om allt och inget och skratta tills du bokstavligt talat får ont i magen. Men däremellan har jag också fått se Jämtlands helt makalöst vackra natur och fjäll, badat, grillat druckit öl och njutit av sommar i Åre. Hjärtat brast lite när vi kramades hej då i Söndags men snart är vi återförenade i Umeå igen. 
Själv känner jag att denna helg gav mig en skepplast med ny energi som jag bär med mig de sista jobbveckorna innan jag går på ledighet innan skolstarten.