Egentid
Älskar att vi kommit in i tulpansäsong. De är både vackra, skapar vårkänslor och dessutom är de svenska! Idag köpte jag mig en bukett som får stå i min nyloppade vas! 
Här har vi dagens loppisfynd i form av en Stig Lindberg lampa! Har velat ha en sådan länge så när jag fann denna för 245 kr slog jag till! Dessa kan gå för närmare 1000 lappen så det kallar jag ett fynd!
Ett nytt vardagsrum efter lite omöblering!
Denna Lördag började tidigt imorse när jag skjutsade in norrlänningen till stan då han skulle åka snowboard hela dagen med några vänner. Med andra ord har jag varit ensam och njutit av lite egentid i huset. När jag endå var inne i stan for jag till loppis och hängde på dörren lagom till öppning. Jag kom därifrån med en strindberg lampa  och lite diverse glas. Sedan har jag mest bara lunkat på här hemma, fikat, läst senaste numret av RETRO och möblerat om i vardagsrummet. Det blev så himla bra och vilken skillnad! Ett hett tips för er som tröttnat på er inredning hemma plus att det är vänligare mot plånbok och miljö. 
Nu blir det häng i nya vardagsrummet framför film! Ha en fin Lördagkväll! 
 
 
#1 - La Linda

ÄLSK på kaffekoppen! Känns så dekadent att dricka ur sådana på något vis. Vågar man ha mjölk i eller blir det fel då?

Svar: hihi, vilken av dem? nej men klart man kan ha mjölk i! :) Håller med, det blir en helt annan känsla att dricka ur äldre koppar!
ihusetmitt.blogg.se