7 loppisfynd kommer lastat
 
Nu tänkte jag visa er vad jag fyndade i Lördags när Jessica och jag var på loppisrunda i Övik. Det blev många fina fynd för en bråkdel av vad det skulle ha kostat i butik. Loppis när det är som bäst helt enkelt. Vi tar oss en titt!
 
 
Föga förvånad så fyndade jag två kaffekoppar till. Har en norrlänning hemma som börjar bli bekymrad över plats i skåpen... Men jag kunde inte mostå den vackra blåa färgen och illustrationerna på dem. 
 
 
En tallrik med ett vackert grönt mönster och tre vinglas! Helt nödvändigt.
 
 
Otippat värre så hittade jag även denna handväska. Lite ful snygg men jag älskar den senapsgula färgen.
 
 
I ett av fönstren i vardagsrummet har vi saknat belysning och då blev jag helt lyrisk när jag fann denna vackra fotlampa med fransar i skärmen. Lyxig men enkel.
 
 
Tema belysning fortsatte och till köksfönstret hittade jag en enkel men perfekt fönsterlampa som vi sökt efter länge. Nu var den himla svår att fota men den matchar taklampan perfekt. 
 
 
Sist men inte minst så fick en prydnadskudde också följa med hem. Älskar brodyren av blommor och ihop med det vinröda tyget blir det så fint!
 Det var allt!