Hallå i stormen!
En vecka har gått in på det nya året och jag har för det mesta suttit med en hemtenta och druckit flera koppar kaffe. I Lördagskväll fick jag ett ryck och bakade kanelbullar att fylla upp den tomma frysen med!
Idag ska det blåsa upp till storm i Västernorrland så Magnus och jag bestämde oss för att åka upp tidigt till Umeå. Så nu sitter jag i vårt lilla gårdshus igen i Umeå och ska fortsätta pluggandet. Magnus börjar jobba imorgon men jag är "ledig" en vecka till innan sista terminen av år 2 inleds. Känns tråkigt att åter lämna huset och gå tillbaka till helgbesök men så är det och det är ju inte för evigt kan man trösta sig med. Utöver pluggande ska jag i veckan hämta en helt underbar fåtölj som jag fyndade på Pryl1900 här i Umeå (har skrivit ett inlägg om den affären som ni hittar här) Den ska hamna i vardagsrummet och ni ska självklart få se resultatet! 
Nu måste jag återgå till tentan! 
 
 
 
 
Älskade hus och fantastiska utsikt! Längtar till nästa helg redan!