Två loppisfynd
 
 
Söndagar har gått från att ha varit en ångestfylld dag till den bästa dagen på veckan för mig. Jag fylls av ett lugn i kroppen och kan vanka runt i huset i mjukiskläder, dricka kaffe, möblera om och bara vara. Hittils har dagen varit precis just så. I samband med att jag köpte fåtöljen fyndade jag även två fina skolplancher som jag tänkte visa er. 
 
 
Skolplancher är ett himla fint och enkelt sätt att pimpa väggar och bokhyllor på. De vackra, äldre motiven är så fint illustrerade. Just dessa två är månads plancher, jag tog Juli och April. Sommar och Våren är ju de bästa årstiderna! 
 
 
I hallen har jag spikat upp två tavlor av Stina Sunesson. 
 
 
Måste visa vår nya fåtölj i dagsljus med, så himla nöjd! 
 
 
Skolplancherna får pryda bokhyllan! 
Ha en fortsatt fin Söndag, själv ska jag bebismysa och fika med fina Linda