Hemma hos mig
Efter att ha levt i en kappsäck i 4 månader kan jag äntligen kliva innanför dörren till mitt egna hem. Det känns fortfarande surrealistiskt att min lägenhet faktiskt är min och att jag ska bo här nu. Själv dessutom. Men det känns faktiskt bättre än jag trodde. Underbart faktiskt, att få rå om mitt egna kryp in på 24 kvadratmeter med mina älskade loppisfyndade möbler och porslin som jag samlat på mig genom åren. Jag känner redan hur inspirationen börjar leta sig tillbaka.
Ensamheten känns inte lika tuff längre, självklart har jag mina dämpade dagar också men majoriteten av tiden går det bra och just nu vill jag bara spendera all  min tid i mitt nya hem med mina, egna saker. Lite som en förälskelse precis i början, när man bara vill vara med den där personen konstant och omfamna varenda ögonblick tillsammans. 
Så, detta är alltså hemma hos mig. Välkommen! 
 
 
Vi kör lite bilder i kvällsskrud också, bara för att!
 
Älskade hem <3
 
#1 - Anonym

Jättemysigt 🤗