Dagens bestyr
 
Till morgonkaffet invigde vi min nya kaffekanna från Rörstrand som jag fyndade i veckan! Funkade utmärkt och gav en extra mysig känsla!
I Köket har små påskliljor slagit ut! Tulpaner och påskliljor är mina favoritblommor, finns det något annat som ger mer hopp om Våren? 
Min Lördag fortsatte med min sedvanliga rutin, loppis! Där hittade jag bla. dessa Pyro skålar från Gefle men de fick snällt stå kvar! 
Min favorithylla!
Dagens loppisskörd blev en djup Willow tallrik från Old gustavsberg och Elsa Beskows barnbok "Den nyfika aborren" Jag samlar nämligen på äldre barnböcker som jag själv växte upp med, Astrid Lindgren, Elsa Beskow och Sven Nordqvist mm. Tänker att mina framtida barn ska få dem sen måste jag erkänna att jag blir nostalgisk av att läsa dem själv. 
Post- loppis fika! 
 
Vilken härlig Lördag, solen har skinit och stundtals har det blivit så varmt att vinterjackan nästan åkt av. Jag har varit på loppis och fyndat lite medans sambon tränat och på eftermiddagen tog vi en födelsedagsfika med hans bror. Nu är jag ensam hemma och njuter av lite egentid och fika medans sambon jobbar. Resten av kvällen kommer att fortsätta i lugnets tecken, precis som jag vill ha det! Ha en fortsatt fin Lördag!