Lördagsbestyr och loppislycka
 
Loppisrotande!
Jag, i total eurofori efter att precis ha funnit mina drömkoppar! 
Fina Linda!
Dagens loppisskörd!
En fin kanna men som jag inte kan tyda märket på. Kanske någon av er vet? Kommentera gärna då! 
En skål i en fin pastellgul färg. Jag vill gå bort mer och mer från plast köksredskap och använda mer miljövänligt material!
Och såklart, drömkopparna som jag letat efter så länge och dessutom i precis den färg jag velat ha. Engelskt porslin såklart!
Denna Lördag har jag haft sällskap av fina Linda. Vi började dagen med att åka på loppis där vi fyndade drömkoppar, kannor och diverse saker. Vi hann även med en lång och trevlig fika där vi täckte allt från jobb, influencers och att stå inför vägskäl i livet. Linda är grundare av den ideella organisationen Influencers of sweden  och är en otroligt driven och duktig entreprenör (kika in på hennes blogg vettja!). Vi håller på att starta upp ett projekt som jag kommer berätta mer om längre fram men som jag ser himla mycket fram emot och tror kommer bli väldigt utvecklande och roligt. 
Ha en fortsatt fin Lördagkväll! 
 
 
#1 - La Linda

Så fint att hänga igår! Mer blir det snart! :D

Svar: ja! :D
ihusetmitt.blogg.se

#2 - Jenn - forever abroad

Vilka mysiga bilder! Och vad kul att framöver få se mer av vad du kommer jobba med för InoS :)

Svar: Tack! ja, verkligen :)
ihusetmitt.blogg.se