Retrokoppar och Stringhyllor
I veckan som gått loppade jag en fin frukttavla och denna broderade kudde!
Tre underbara koppar från Rörstrand och Uppsala Ekeby som kom med posten idag! 
Min älskade stringhylla som äntligen fått komma upp på väggen! 
Idag fick jag ett fint paket på posten från @annasloppisliv som innehöll tre underbara koppar från Rörstrands serie Bengali och Uppsala Ekebys fina Groblad. Älskar de fina mönstren! 
Jag fick även ett ryck och satte upp min fina stringhylla som fått stå i förrådet alldeles för länge. Är så ruskigt nöjd med resultatet och nu får mina absoluta favoritkoppar pryda hyllplanen istället för att ligga undanstoppade i ett skåp. Tänk vad fint det kommer bli när vi tapetserat om väggarna och satt upp pärlsponten! 
Just nu ligger jag i soffan och pustar ut för idag har vi även hunnit storstädat huset för om bara någon timme kommer hela min familj på besök och stannar till Söndag!