Tills dess...
Jösses vilken lång bloggpaus det blev. De två senaste veckorna har varit slutspurt i skolan kombinerat med två jobb som jag ska arbeta på under sommaren. Och till råga på det har jag dessutom gått och blivit ett år äldre. Tiden eller lusten har helt enkelt inte funnits där och just nu känns det som jag lever i en kappsäck med flytten som närmar sig plus tusen andra saker till. Någonstans på vägen känns det som att jag blivit en ny Ellinor vare sig jag vill eller inte och jag kan ibland slitas mellan vad människor tycker att jag borde göra och vad jag själv faktiskt mår bra av. 
Men det finns bra saker också, exempelvis att skolan faktiskt är slut snart med en sommar att vänta, att jag har världens finaste vän vid min sida som alltid ställer upp för mig och att vi haft så vackert sommarväder i två veckor nu att häggen slagit ut och sprider den mest ljuvliga doft över ume stad. 
Förhopnningsvis kommer inspirationen tillbaka när jag fått mitt nya hem och mina älskade koppar hos mig igen.
Tills dess, kan ni följa mig på instagram under namnet @loppisstugan där jag uppdaterar oftare!